PYTANIA INFORMACYJNE
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod numerem +48 883 436 873.
Koszty dostawy i czas realizacji
Meble dowożone są firmami specjalizującymi się w transporcie mebli.
UWAGA! Dostawa nie obejmuje wniesienia ani montażu. Meble dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu.
Jakie są metody płatności
Za zakupy zapłacisz gotówką przy odbiorze, jak również przelewem tradycyjnym.
Dane do przelewu: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BARTŁOMIEJ TĘSIOROWSKI Alior Bank PL08249000050000450025854808
Będzie nam o wiele łatwiej odnaleźć Twoja płatność, jeśli w tytule zamówienia wpiszesz swój numer zamówienia. Uzyskasz go w wiadomości email potwierdzającej złożenie u nas zamówienia.
Czas dostawy
Czas dostawy i wysyłka
Meble dowożone są firmami specjalizującymi się w transporcie mebli. UWAGA! Dostawa nie obejmuje wniesienia ani montażu.
Meble dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu.

Czas dostawy i wysyłka
Meble dowożone są firmami specjalizującymi się w transporcie mebli.UWAGA! Dostawa nie obejmuje wniesienia ani montażu.
Meble dostarczane są w paczkach do samodzielnego montażu.
Czas dostawy:
- Sofy, narożniki, fotele oraz łóżka: 14-30 roboczych
- Komody i szafy: 10-21 roboczych
- Meblościanki i szafki: 7-21 roboczych
- Fronty meblowe: 21-30 roboczych
Przewoźnik nie ma obowiązku wnoszenia mebli. Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki pod kątem uszkodzeń w obecności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia wad należy opisać je w adnotacji protokołu odbioru. W przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uznana.
Przewoźnik nie ma obowiązku wnoszenia mebli. Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki pod kątem uszkodzeń w obecności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia wad należy opisać je w adnotacji protokołu odbioru. W przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uznana.
Gwarancja
W meble-projekt.pl na wszystkie meble udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Aby skorzystać z prawa do gwarancji zachowaj dowód zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu; zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej, a w przypadku wykrycia wady w produkcie zakupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją skontaktuj się niezwłocznie z naszym sklepem na adres wskazany na naszej stronie „Gwarancja i zwroty”.
W celu złożenia reklamacji, prosimy o jak najszybszy kontakt pod adresem biuro@meble-projekt.pl.
Reklamacje i zwroty
Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć reklamację, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową).
Aby rozpocząć proces reklamacyjny, prosimy o wypełnienie formularza, który znajdziesz pod tym linkiem.
W celu dołączenia zdjęć uszkodzonego produktu, prosimy o udostępnienie nam folderu online, zalecamy skorzystanie z usług takich jak np. wetransfer.com, dropbox.com/wetransfer.com (Skopiuj link z załączonymi zdjęciami i wyślij go nam za pomocą formularza).
W przypadku zakupów przez naszą stronę internetową meble-projekt.pl, istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od doręczenia zamówienia bez podania przyczyny.
Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?
Płatność przy odbiorze jest jak najbardziej możliwa. Pobranie jest dostępne przy dostawie za pośrednictwem kuriera. O dostępności tej formy płatności dla produktu, który wybrałeś, dowiesz się z opisu.
Jak sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?
Wszystkie informacje Twoim zamówieniu znajdziesz w panelu Klienta.
Jak skontaktować się z naszą firmą?
Nasz dział sprzedaży czynny jest w godzinach 8:00 – 16:00.
Znajdziesz nas pod numerem: +48 883 436 873.
INFORMACJE O NAS